Hyvä kassa säästää aikaa

Järjestelmän kallein osa on sen parissa käytetty aika. TuloPOS vapauttaa työaikaa oleelliseen.

TuloPOS nopeuttaa tuotehallintaa

Tehokas tuotehallinta on välttämätöntä ravintolan liiketoiminnan seurannan sekä hyvän palvelun kannalta.

Ravintolan tulosseurantaa vaikeuttavat usein hidas ja monimutkainen tuotehallinta, epälooginen kuormakirjojen tuloutus sekä vaihtuva valikoima. Uuden sukupolven kassajärjestelmissä suoraviivainen ja intuitiivinen tuotehallinta yhdistyvät oppivaan tuloutukseen ja bongaamiseen.

TuloPOSilla et tarvitse enää erillisiä toimistotunteja, vaan voit käyttää ravintolasalin hiljaiset hetket hyväksesi. Kaiken tuotehallintaan liittyvän voit tehdä halutessasi työn ohessa kassapäätteeltä tai tietokoneelta.

TuloPOSin helppokäyttöisyys mahdollistaa luotettavan tulosseurannan, joka on pohjana liiketoiminnan kehittämiselle.


Helppoa inventointia

Inventointi on yrityksen tärkeimpiä tapoja saada tarkkaa tietoa onnistumisista ja epäonnistumisista.

Inventaariotapa, jossa ensin lasketaan paperille ja sitten kirjataan, ihmetellään ja korjataan koneella, vie turhaan aikaa ja on yksinkertaisesti kallista. Perinteisiin kassajärjestelmiin verrattuna TuloPOSilla inventointi on kaksi kertaa nopeampaa.

TuloPOSissa kirjaat inventaariot suoraan järjestelmään, mikä leikkaa työajan puoleen. Intuitiivinen käyttöliittymä tekee volyymituotteiden inventoinnin todella nopeaksi ja vähentää virheitä.

Mitä merkitystä inventoinnin helppoudella on liiketoiminalle? Jos 80 % alkoholiliikevaihdosta tulee 20 % tuotteista, on näiden volyymituotteiden inventointi jatkuvasti kate- eli tulosseurannan kannalta välttämätöntä. Tavanomainen tapa ottaa myyntitapahtumien ja kirjanpidon tulosraportit 2-6 viikon välein estää ketterän reagoinnin. Inventoimalla kaikki tuotteet säännöllisesti sekä volyymituotteet viikoittain kateongelmiin on mahdollista puuttua nopeasti.

TuloPOSia käyttämällä saat kateraportit heti inventaarion sulkemisen jälkeen.

Tehokkuutta tilauslistoilla

 

TuloPOSin tilauslistojen avulla parannat tulostasi antamalla myyjän myydä ja tarjoilijoiden tarjoilla.

Ravintolatoiminta erikoistuu jatkuvasti. Avautuvat ravintolat ovat yhä suurempia. Uusien työntekijöiden perehdytykseen menee aikaa. Usein hyvän myyjän työaikaa kuluu turhaan muuhun työhön kuin myymiseen.

TuloPOS:n ratkaisu suurempien ravintoloiden teho-ongelmiin on tilauslistat. Tilauslistojen avulla saat bongatessasi tilattua tuotteita pitkin ravintolaa säästäen askelia. Inhimillisten virheiden mahdollisuus vähenee, kun yksikään tuote ei nouse ilman, että sitä on bongattu laskulle. Palvelujärjestys pysyy helposti yllä.

TuloPOSin kassapäätteet toimitetaan joko liikuteltavina tabletteina tai kiinnitetään huomaamattomasti minne tahansa ravintolan tiloihin. Ravintolanne tiloihin räätälöity ratkaisu mahdollistaa paljon tehokkaamman työn organisoinnin, erikoistumisen ja roolittamisen. Lisäksi kaikki myydyt tuotteet ovat varmasti laskulla.


TuloPOS paranee ajan kanssa

Asiakkaiden muuttuvat tarpeet peräänkuuluttavat jatkuvaa muutosta, mikä pakottaa myös järjestelmän kehittymään.

TuloPOS on yhtä lailla palvelua kuten tarjoilukin. Hyvä palvelu tarkoittaa meille jatkuvaa kehittymistä asiakkaiden mukana. Käytettävyyteen pohjaava järjestelmä ei ole ikinä niin valmis, ettei sitä voisi parantaa.

TuloPOSin kehitystä ei lopeteta, vaan järjestelmää kehitetään jatkuvasti asiakkaiden palautteen pohjalta. Tuomme nyt ja jatkossa uutta teknologiaa ja ratkaisuja ravintola-alalle.

Soita ja pyydä tarjous

Myynti

myynti@tulopos.fi

+358 40 593 0436